Mina försenade presenter från moster :)

Hejsan ! Vilken härlig dag det är ute va :) Ska snart ut i det igen, måste ju bara få i mig en lunch först..

vet inte riktigt vad som händer efter jobbet idag faktiskt.. Kanske följer med Danne och tränar även fast jag träna igår. Men då blir det bara en promenad på löpbandet och sen puscha på han :P

Men tänkte visa lite av mina presenter jag fick utan Majsan.. Vart jätte glad!
Först då den här parfymen från Naomi Campbell. Plus shower gel till det :)


Sen det här vackra halsbandet i form av två hjärtan :)



Foton tagna av mig


Nu måste jag åka, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh fina presenter=)

2009-03-03 @ 13:47:36
URL: http://hotstuffbysandra.blogg.se/
Postat av: .

Jag undrar vad du använde för iso, bländartal och slutartid när du tog de där fina bilderna? Och vad var det för ljus? :)

2009-03-05 @ 18:31:28
Postat av: Josse

Hej ! Tack så mycket :) på hjärtat hade jag 1/100 5.0 ISO 200 vitbalans +1.. Och parfymen 1/20 5.0 ISO 100 :)



Jag hade manuellt fokus också så jag kunde komma så nära jag ville utan att det började blinka varning för nära ;)



Jag hade ställt dom vid fönstret på mitt vita bord så det var bara dagsljuset utifrån :)

2009-03-06 @ 16:29:22
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0