Ny vecka

Hej hej :) Måndag idag då.. Känns lite trist att helgen är över för den gick så otroligt snabbt.. Även fast jag inte gjorde så mycket. Hann inte vara så mycket med älsklingen så vi tar igen det idag.. Möttes upp efter jobbet i skanstull och gymmade tillsammans. Nästan alltid roligt att träna med Danne. Förutom två gånger då vi hade bråkat och var på lite dåligt humör innan :P Men jag körde inte så hårt idag då jag faktiskt var och gymmade i 2 timmar igår. DÅ körde jag hårt ;) Massa kondtion och styrka. Idag gjorde jag bara den "fyrbenta" i en kvart. Sen hjälpte jag Danne att träna magen. Har värsta träningsvärken så ska be han massera mig lite sen :P Han gjorde det på lunchen också men kroppen behöver mer, haha..



Jag i fredags på innebandy matchen - foto taget av Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0