Shoppaholick?,.. nae bara lön ju :)

Godmorgon ! Sitter på jobbet nu och ska strax åka iväg.. Tänkte bara slänga upp ett snabbt inlägg först :)

Igår var jag och shopade lite, måste ju få passa på nu när lönen kommit. Lägger upp bilder på det senare under dagen OM jag hinner.. Har ju mycket att göra idag innan fjällen.. Men iallf så köpte jag en tränings Bh, nya tränings byxor ( trekvarts lite pösiga) och en vit puma t-shirt.. Jag berättade ju förut om att jag inte har haft några riktiga kläder i ombyte. Då har det isåntfall bara blivit mina vanliga mjukisar och det är ju bara varmt och jobbigt. Så nu har jag ombyte iallf :) Sen när jag endå var inne på stadium passade jag också på att köpa ett par nya solbrillor. Och dom här är as snygga enligt mig själv ! Det är inte många jag passar i men dom här, dom satt bra tycker jag och Danne iallf :P Kostade 400, inte så farligt.. Sen bar det av till frisören och där köpte jag tre hårprodukter betala för 2. Det var ett Mouse, ett volym spray och en glans gel.. Men jag provade alla samtidigt igår kväll och då vart inte resultatet så bra :/ Det vart väldigt mycket volym men alldeless för fettig hårbotten. SÅ ska nog inte ta alla samtidigt nästa gång och inte heller så mycket mouse som jag tog i hårbotten.. Är inte van att använda sånt så skyller också på det haha..

Så det var typ det jag spenderade lite money på igår.. Men ska som sagt försöka visa bilder på det senare under dagen !
Nu måste jag jobba igen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Besök min blogg.. /Mikaela http://yourstone.blogg.se



Om blogg statistiken stiger ska jag snart ha en tävling, där jag ska lotta ut ett jätte bra puder och något läckert ögonskugga samt läpp glans.. plus en överraskning! (Sminket kommer från Paris och går ej att köpa i Sverige)

2009-03-31 @ 02:12:01
URL: http://yourstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0