Slut på torra läppar ;)

Hejsan :D Satt och sola lite i bilen idag och då blir det ju kokhett för att det är vind stilla men skönt var det ;) Kanske ska göra så lite då och då under dagarna så kanske jag blir lite brun ;) hehe..  Förövrigt har det varit en väldigt skön dag. Är hemma för lunch just nu men ska strax åka iväg och jobba igen. Efter jobbet idag ( slutar halv 4 ) ska jag möta upp Danne för att träna i Farsta. Ska bli kul nu när han är rikigt taggad också. Han har bestämt sig för att träna minst 1 och en halvtimme varje gång och motionera minst en kvart. För han tycker han har varit för lat dom senaste gångerna. Och det kan man ju inte vara om man vill ha beach kroppen ;P hehe. Jag ska träna som bara den idag ilalf ! Sen efter det har jag faktiskt ingen aning om vad vi hittar på. Men måste blanda min protein dryck nu sen åka iväg. Ha en helmysig dag allihopa så hörs vi nog senare :)

Ni ska bara få ett litet lypsyl tips från mig först och det är att gå till Yves rocher som finns i hötorget eller globen ( som jag vet ) och köpa den smak som passar er bäst. Sen får ni jätte mjuka läppar med en ljus rosa nyans. Perfekt ! Diddi som hade det här först och jag fick prova och det är underbart haha.. kostar bara 19:-

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej! Det kostar 1099 på cyberphoto.se..

2009-03-19 @ 19:29:28
URL: http://karvegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0