Söndag !

Sista dagen på helgen då.. Känns lite trist men samtidigt roligt för nu är det bara 3 dagar kvar till lön och 5 dagar tills jag åker till fjällen :D Så det ser jag fram emot jätte mycket. Det är jag, min syster, Kusinerna , farbror och fru plus min farfar och Solveig som åker. Dom ska åka redan på onsdag eftermiddag men eftersom jag har min Photoshop kurs på torsdag kan jag inte åka förens fredag morgon. Så ska ta tåget klockan 7 då till Järvsö som tar 3 timmar. Sen blire skidor och bus. Var typ 3-4 år sen sist vi åkte upp.. Och innan dess varje år. Och sen för lönen vet jag en sak som jag ska köpa iallf. Det är ett 50 mm f/ 1,8 objektiv :D Det kostar 1100 :- Iallafall från Cyberphoto.com. Så det kommer bli en rolig månad med många foton kan jag garantera ;)

Men tillbaka till idag då. Är just nu hemma hos Danne men ska åka till farsta och träna nu. Så härligt att träna så här tidigt på morgonen tycker jag :) Inte så mycket folk och man får lixom en bra start på dagen. Danne är ju och jobbar ute på Lidingö hela dagen så blir helt ensam. Men kan förstås höra av mig till diddi så vi kanske kn ta en fika eller nått om jag hinner. För klockan 4 har jag bokat en tid i tvättstugan och det lär väl ta 1 och en halv timme innan det är klart. Sen är jag säkert helt slut och vill bara hem och dega :P

Men hur som helst kommer nog dom sista bra bilderna på Linda upp under dagen. Ska sätta mig sen när jag kommer hem efter träningen  och redigera lite. Vart värkligen jätte nöjd hittils med bilderna. Även fast dom bara är tagna med mitt kittobjektiv :)


Nä nu går ju hela dan åt till att jag sitter här. Måste dra ses sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0