Härligt väder idag.. Fortsätt så :)

Dagen börjar med att jag är trött och irriterad för att jag sovit dåligt.. Det regnar och är kallt, gör inte saken bättre lixom. Sen tar jag en cola och lite godis och piggnar till :P Efter det går allting jätte bra och solen tittar till och med fram. Så det vart jätte härligt väder. Sen har dagen bara flytit på och jag har varit på bra humör. Mötte upp en gullig älskling hemma hos mig och tog lite foton på oss med 10 sekunders utlösaren. Typ första gången jag testade det :P Var lite kul så jag och danne larvade oss lite.. Sen bestämde jag att vi skulle ta en promenad till kärrtorp så det gjorde vi.. Blev lite foton på vägen dit också :) När vi väl kom dit slutade det med att vi käkade våran middag där. Egentligen skulle vi äta pyttipanna hemma men det var inte Danne sugen på så det fick bli vardagsrumms mat.. Gott var det iallf. Köpte en skvallertiding till det också. Älskar att sitta och kläsa om kändisar som tabbar sig m.m :P .. Danne gillar det också men så ska han alltid retas med mig och kommentera nån snygg tjej. Idag var det angelina och hennes läppar :P

Jag och älsklingen från en av dagens bilder



Bild tagen och redigerad av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0