Min helg

Hej igen! Tråkigt att jag inte har bloggat något på länge när jag faktiskt började komma igång med det igen.. Men sånt händer. Det var en otroligt "busy" helg..

Lite kortfattat så gick jag på min första photoshop kurs i torsdags. Jätte roligt :) Fast våran lärare visade mest upp photoshop och vad det var. Och det visste jag ju redan :P Men nästa lektion lär jag nog lära mig mycket mer och så, längtar redan.. Och en posetiv grej var att alla datorerna var Mac. Och det är ju vad jag också har så det var ju perfa ;) Alla små kort kommandon m.m fick man lära sig i mac istället för vanlig dator. Så det var jätte bra !

Sen i fredags firade vi min kompis Emeli. Vart jätte stressigt efter jobbet med systemet o allt. ( får ju dricka nu igen ;) ) Och i alla stress kom jag på att jag hade glömt minnes kortet till min system kamera hemma. Så där stod jag hemma hos Danne och skulle fota lite roliga bilder men såklart inget minnes kort i. Så det var ju lite synd. Eller mycket synd ! haha.. Men fick iallf två-3 bilder på mig emeli och Diddi från Chaplins bar där vi var senare på natten. Jag ser ut som en riktig blekfis.. Inte alls snygg :P haha.. Och det började närma sig stängning när kortet tog så lite dragen var jag också.. Men kvällen/ natten var rolig :)


Sen i lördags var jag jävligt seg på dagen. Gick en promenad till vardagsrummet och fika lite. Sen skulle vi åkt och träna men det var så klart stängt när vi kom dit. Stängde 5 och vi var där 6 :P Trodde faktiskt Friskis stängde sju på lördagar men icke.. Åkte hem , chillade, bokade biobiljetter sen tog jag och älsklingen bilen och såg Bedtime stories.. Men självklart somnade jag i slutet ! Vart väldigt irriterad på mig själv efteråt :P

Och så var det ju söndag igår. Då tog vi det mest lugnt sen vid 2 åkte jag och Danne och tränade. Körde skit hårt ;) Åkte till globen efteråt och köpte protein pulver så jag får i mig allt det nyttiga jag behöver :)

Min burk , 41 portioner, kostade 389 eller nått...

Sen åkte vi hem, käkade god köttfärssås och spagetti, läste min nya fototidning och sloknade halv 9. Det var min helg. Har massa nya saker jag köpt som ajg msåte visa er sen ! Men det får bli i ett annat inlägg.. Bla 2 par stövlar, en tröja , sjal, m.m Fått parfym och halsband i födelsedags present av min moster t ex. Men tar kort och visar er som sagt en annan gång :) Nu måste jag jobba igen. Ha det bäst !

Kommentarer
Postat av: bjaessen

glöm inte att de skall intas max 1 timme efter avslutat gympass, annars tar kroppen bara upp 50% av proteinet

2009-03-04 @ 21:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0