Lördag !

Hejsan ! :) Var ett litet tag sen som vanligt :P I veckan hände det inte så mycket.. Tränade och var mest hemma. Och igår gick jag, Diddi, Linda och Danne på bio. Vi såg filmen En shoppaholicks bekännelser.. ( sämst på att stava :P) Den var väl sådär, ganska bra.. Lite för överdriven kanske.

Satt en stund på vardagsrummet igår med Diddi och gjorde om den här bilden lite. Bytte så Linda fick bruna ögon och Diddi blåa. Egentligen är det tvärtom.



Men idag ska jag ut och fota lite med Linda :) Danne är och jobbar hela dagen så passar på att spendera tiden med syster. Får se vart vi ska vara. Tänkte öva mig lite innan jag fotar Lindas kompisar Olga och Mirre som gärna ville bli fotade utav mig :) Det var jätte kul att dom ville det. Men då vill jag också vara lite mer förberedd. Kan ju rinag dom nu men får först se hur det går med Linda och det kanske är lite ont om tid.

Men nu måste jag börja klä på mig och hjälpa Linda med sminket.
Hörs förmodligen sen om jag får tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0