Det som börja så bra...

Har knappt varit hemma idag. Var nämligen hemma hos min farfar mesta dels av dagen eftersom det var Farsdag. Så då samlades vi där. Men det sluta väldigt oturligt.. Min minsta kusin Mikey på 1 år fick hett kaffe över sig av en riktig oturshändelse. Så han Veronica och Håkan fick åka in till sjukhuset. Och jag fick ta resten av kusinerna hem till dom. Lånade Hasses bil. Så nu är jag här och ska sova över. Därför har jag inte kunnat blogga eller lagt in några bilder. Det får förhoppningsvis bli imorn..

Nu hoppas jag bara att allt går bra med Mikey och att han inte har för ont! Älskar min lilla plutt så mycket. Det var hemskt att se han gråta sådär. Men ska kanske vara barnvakt åt dom på tisdag och då får jag träffa han igen och krama om honom.

Nu ska jag sova.. Ska upp tidigt imorn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0