ny vecka, nya tag

Hej bloggen ! Ligger just nu i min säng ensam och sjuk. Fast faktiskt så börjar det äntligen vända :) Hoppas det fortsätter så så jag kan jobba på onsdag..

Just nu är jag väldigt uttråkad och seg. Hade hoppats att Linda skulle vara hemma men det ska hon inte :( Så jag får underhålla mig på egen hand helt enkelt :P Funderar på att göra en ny design faktiskt.. Iallf börja på en. Sen kanske (kanske) göra en ansiktsmask och plocka ögonbrynen :P Dom behövs faktiskt noppas haha.. Och efter det lär jag väl bara kolla lite paradisehotell sen sova. Imorgon ska jag nämligen till tandläkaren kl 11 för att se vad dom ska göra åt mitt sår i kinden. Det är fortfarande en tand som trycker emot där, även fast jag drog ut en tand i torsdags.. Den smärtan har inte försvunnit än tyvärr :/



Foto taget på kryssningen den 14/10.. Jätte roligt dygn med syster o mamma <3



Började skriva det här inlägget för en timme sen men glömde helt bort det, haha.. Har faktiskt inte gjort något av det jag skrev än utan har bara degat framför tv:en än så länge :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0