Fikat bland annat

Kom hem för typ en halvtimme sen.. Precis tvättat bort sminket och ligger just nu och zappar mellan lyxfällan och European music awards på Mtv.. Känner mig också lite febrig :/ Inte kul nu när det snart är helg men kanske bara är lite trött.
Åkte först till hötorget där jag mötte Linda och My.. Robin kom dit en stund också.. Hämtade ut biljetterna till New Moon. Förstår inte men på "undervåningen" var det huuur långa köer som helst och där uppe typ inget folk alls och där kan man ju ocskå boka och köpa biljetter.. Vet då inte men det verkar som att majoriteten i sthlm föredrar att stå i en lång tråkig kö haha...
Sen efter det åkte iallf jag med my till stadion där my skulle kolla på en utförsäljning av skor. Men det var helt onödigt för det fanns bara fula :P Så vi åkte tillbaka till stan för att möta gabbi. Tog en Wooper på Burger King för att sen dra vidare till medis för att fika. Åt dock inget där när jag redan var mätt efter burgaren :P Men det var mysigt..
Fast måste sluta upp med att äta ute såhär ofta som jag har gjort.. Inge bra för min ekonomi nu. Ändå bestämde jag för ett tag sen att luncha med Diddi imorn.. haha.. Men såklart jag inte säger nej till min fina vän :)


Kommentarer
Postat av: Emeli

din nya header e bara såå snygg korran! (men jag hade ju länge tyckt att du skulle fixa om lite :P)

2009-11-05 @ 23:09:37
URL: http://inhaati.blogg.se/
Postat av: Anonym

myspys, fiket la vance? :)

2009-11-06 @ 12:36:21
URL: http://byjenny.devote.blogg.se/
Postat av: josse

Jupp hur visste du :P? hehe...

Men Jenny jag vill jätte gärna göra en header åt dig, Du kan skicka dom bilderna du vill ha med och så till min hotmail och skriva hur du vill ha det :) jag gav dig min hotmail på din blogg <3

2009-11-06 @ 13:16:09
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0