Fredag :D

Godmorgon !
Eller egentligen så var det inte en sån god morgon... Men nu är den bättre. Hade nämligen fått hem ett brev från ett ställe som inte är så roligt.. Dom flesta vet vad.. Resten får helt enkelt ursäkta att jag är lite hemlighetsfull nu för det är INGET jag vill skriva ut på bloggen :P

Nu hade jag tänkt måla mina naglar lite snabbt innan jag åker in för att möta Diddi på lunch halv 3! Tror jag kör på svartglitter eller silver. Får se.  Hörs igen när jag är hemma.. Tänkte bla visa bild på min nya "paljett" väst och kanske en outfit för kvällen :) Så kika in lite senare..

Slänger upp en skön låt så länge !

Jason Derulo - Whatcha say




How can you live with yourself knowing that you let a love go ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0