In till stan och hämta ut biljetter

Hej igen ! har varit lite upptagen med att bl a tvätta mitt på dan. Sen efter det gjorde jag mig i ordning lite snabbt för att åka hem till Cattis och Lilla Sebbe. Har varit här ett tag nu och kollat på film. Ska snart börja röra mig mot stan och möta Linda och My. Ska nämligen hämta ut biljetter till New moon :) Bokade dom igår kväll och måste hämtas ut redan idag. Bara för att vi ska gå på premiär helgen den 21:a November.. Måste kolla på 1:an innan och med Diddi för tro det eller ej men hon har inte sett Twilight än :P Och det är bra för mig också, kommer inte riktigt ihåg allt. Roligare att se 2:an om man precis sett 1:an också. Helst av allt skulle jag velat gå på Twilight + New moon kvällen den 19:onde men den var ju slutsåld samma dag som biljetterna släpptes. Då skulle det varit nattbio med båda filmerna efter varandra.



Usch nu måste jag gå ut i det här mörka kalla vädret...Hörs när jag kommer hem !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0