Lite olika fest bilder !

Det här var tex i början av oktober en riktigt rolig kväll !

Sedan på väg till match en onsdag under höst lovet. Bilden togs innan problemmet dök upp...

Firade Felicia som fyllde 18 ! också en av dom roligare kvällarna

Jag och världens bästa syster <3

Jag, Ida och Jimpa som var skapligt full :p

Och så i fredags på väg till Sandras och hennes mammas jätte mysiga lokal middags fest !


Nu är det verkligen dags att byta kamera ! vart kommer dom vita fläckarna ifrån lixom ? :(


<3

Kommentarer
Postat av: Myspys

Bilden togs påväg hem från matchen,så problemet hade redan dykt upp:P tyvärr..

2009-11-09 @ 16:18:35
Postat av: denise

lägg upp alla bilder på facebook:)

2009-11-09 @ 16:59:57
Postat av: Maja.

härliga bilder:)

2009-11-09 @ 17:51:17
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt din fina bruna jacka?

och var e den ifrån?

2009-11-10 @ 11:16:42
Postat av: josse

My : haha aha hade lite fel där då :P



Denise : Alla ligger redan uppe :)



Maja : Tack så mkt :)



anonym : Det är en Canada goose jacka och affären kommer jag inte på namnet på längre.. Men den ligger iallafall på sveavägen korsningen till kungsgatan.. Grön skyllt som jag tror börjar på U :P Du får kika rut där..

2009-11-10 @ 12:22:31
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0