Lite om min helg

Nu höll jag på att skriva godmorgon bloggen ! Även fast klockan är halv 3 ( Började skriva då ) och att jag varit vaken sen halv 10 :P Men jag är jätte trött.. Ont i huvudet har jag också. Egentligen orkar jag inte men ska jobba vid halv 4-4 typ till 5 sen har jag rast till halv 7 då jag har ett pass till kl 8.. Ja ni kanske kommer ihåg att jag berätta om mina tider förut ? Inte dom bästa men det är pengar haha.. Och sen har jag varit ledig hela förmiddan och dagen. Imorgon ska jag bara jobba ett pass kl 10 till 11. Sen ledig.. Jobbar två heldagar onsdag och torsdag. Sen har jag inget mer uppskrivet för den här veckan just nu. Hoppas det håller sig så så jag är ledig i helgen. Pallar iallf inte jobba en hel helg. Var ju redan slut efter den här veckan som var nu. Onsdag, torsdag, fredag heldag och halvdag på lördan. Shit jag var helt slut ! Kommer inte palla det tempot i fortsättningen iallf, då kommer jag bränna ut mig och det orkar jag inte :P

Chilensk födelsedagsfest :)


Annars så var helgen skön :) Jag var lite seg på söndan bara men det var chillmys. Hade en jätte bra och rolig kväll/ natt på lördagen. SÅ skönt att komma iväg lite igen. Det var länge sen.. Och det var så roligt att träffa alla igen och dom är så snälla mot mig :) Jag lärde mig att dansa lite salsa också eller vad det nu kallas. Christian sa att det kallades något annat men jag har glömt bort och det påminner om salsa haha.. Nä men det var roligt ! Har några videos från Mario och hans kompisar som körde sina danser. Tänkte lägga upp en här ;



Original Video - More videos at TinyPic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0