Min dag

Hej bloggen ! just nu är jag väldigt uttråkad.. Vill hitta på nått men vet inte vad jag ska hitta på. Men samtidigt så är typ för seg. Men en liten promenad tror jag endå jag ska ta. Får höra av mig till nån och se om det är nån som har lust att mötas en stund :)

Idag har jag iallafall varit med mamma, Linda och Mirre i skogskyrkogården och köpt färg till vår lägenhet. Kommer bli läckert tror jag ;) Sen åkte vi vidare (utan mamma :P ) till farsta där Cattis var också. Gick och kollade lite i affärer. Köpte ett par svarta jeansleggins med fickor där bak, en "paljett" väst ( inte just paljetter, svårt att förklara får visa bild nån gång ! ) och en Mascara. Så nu har jag nästan en hel outfit för helgen. På fredag ska jag på födelsedags firande av Sandra :) Och sen på Lördag är jag uppbokad med Diddi och Lina för att ha en helt grym utekväll ! Så är väldigt taggad för det som komma skall. Roligt att ha något att se fram emot. Det var Diddi som berätta mina lördags planer idag när jag åkte till hennes jobb för att "luncha" med henne :P Satt väl där i ca en timme, snacka skit och åt. Jag var nyttig idag och tog en hälsotallrik. Mycket god var den :) Och det var skönt att bara få prata av sig med sin bästis. Var ett tag sen nu och mycket skit som kommit upp att prata om !

Nä för att få med en bild i det här inlägget kan jag visa två headers som jag nyligen fixat till Tania och My :

Tanias:


Mys:


Vad tycks :)?  <3


Kommentarer
Postat av: Denise

söt du är josse:) dom blev jätte fina<3

2009-11-05 @ 11:54:08
Postat av: mikaela

Vad duktig du har blivit :D

Har du en tråkig hemma kväll får du gärna göra en till mig :D

2009-11-06 @ 19:41:26
URL: http://yourstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0