new stuff

Hej igen !  Nu kom jag hem från lunchen och systemet. Lina kom som en liten överraskning och gjorde oss sällskap också :) Satt där till halv 4 sen drog jag och Lina vidare. Hon skulle möta upp en kompis i hornstull och jag skulle till gullmars för att handla lite för kvällen ;) Fick ett samtal från my som var i globen också så henne mötte jag upp för en cigg och så tog vi samma buss hemåt.. Hade tänkt att fortsätta måla mina naglar nu ( gjorde bara ett lager innan jag gick hemifrån innan så det behövs ett till ) Sen tänkte jag börja med sminket också. Ska möta upp Lina halv 7 i gullmars ungefär sen kommer väl diddi strax efter och då åker vi mot födelsedags barnet sandra :) Blir nog en rolig kväll. Festen är i en lokal och det kommer bjudas på middag innan också !

Här en en lite smygtitt på min outfit för kvällen. Ska ha på mig min fina nya väst.

Den är snyggare i verkligheten btw. Kostade 300:- på HM.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0