Photoshop

Ikväll blir det förhoppningsvis fika med den här tjejen My och min syster Linda :)



Som sagt har experimenterat lite i photoshop dom här dagarna och idag lyckades jag få in en bild i hjärtat ! haha det var så krångligt först men tillslut gick det. Man gör på samma sätt som att det vore en text helt enkelt. Klipper ut och klistrar in.. Nu låter det skit lätt men det var det inte från början...

Om det finns intresse kan jag försöka visa exakt hur man gör i ett eget inlägg med bilder och text så ni förstår.. Säg bara till då :)

Sen har jag också lärt mig göra sånt här :
Min egna fotade bild i en text och sen har jag gjort spegelvändning på det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där där det står jos, den va as ball! kan inte du hjälpa mig att göra en sånn? som jag kan ha på bloggen? :)<3

2009-11-05 @ 21:09:10
URL: http://byjenny.devote.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0