PS!

Har under den här veckan bara använt min "jobb" mobil. Kallar den fortfarande så även fast jag inte har det jobbet kvar :P Men mobilen fick jag köpa och ha kvar samma abonnemang :) Men iallf min andra mobil har varit död nu dom senaste dagarna. Hittar inte laddaren :/ Så ni vet det om det är någon som har skickat sms/ringt till den och inte fått ngt svar :P Sen så har jag varit sjuk också så har bara legat och degat , inte gjort ett skit på en hel vecka. Saknar mina vänner.. Men det verkar äntligen vända nu som tur e ! Så jag hoppas jag kan börja jobba igen på mitt nya jobb snart :) Berättar mer om det senare men det lär bli fullt upp nu den närmsta tiden. Kommer jobba mkt annorlunda tider än vad jag är van vid. Vissa helg dagar också. Men hoppas det går bra.. 

Älskar er mina kära vänner och familj :) Ni vet vilka ni är <3



Hitta en gammal bild på mig o Diddi, tror året var 2007 :)
Alla borde ha en Diddi ... Snäll, rolig, äkta, omtänksam, bäst!<3

Kommentarer
Postat av: Denise

du är så söt josse älskar dig vännen

2009-11-23 @ 14:56:07
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Allt bra..?

Ha en fin Måndag ;)

2009-11-23 @ 15:13:20
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0