Sjukling

Jag är sjuuuk :( Så jävla tråkigt och det gör så jävla ont i halsen. Har tydligen fått en virusinfektion i halsen som gör att jag får lite feber också. Och då hjälper inte penicilin så kan bara äta ipren o alvedon mot smärtan. Fy fan för det. Doktorn sa att det kunde ta en vecka innan det var bra igen..Sen har jag också en tand längst längst in i tandraden som börjat växa lite snett så jag automatiskt biter mig i tandköttet hela tiden. Det gör också svin ont ! Verkar bli en lugn helg för mig som det ser ut nu. För mår jag såhär imorgon går det verkligen inte att festa! Men på lördag blir det iallf biomys :) Neew moon ! ser fram emot det. <3 Nu fick ni en liten updatering i vad som händer..

Nu iväg till tand akuten för att dra ut den förbaskade tanden som gör så ont :( !



oredigerad

Gammal bild på mig från i sommras när jag precis hade köpt mitt nya objektiv :P
Fotograf : Linda



Edit : FY FAN nu har jag dragit ut tanden och kommer kanske behöva dra ut en till senare om problemet kvarstår :( Usch det var hemskt men nu är det gjort iallf !

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken fin bild Josse! =) Många kramar

2009-11-25 @ 14:18:35
URL: http://rosapistol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0