Stort grattis Bryan !

Idag ska jag försöka blogga mycket. FÖRSÖKA :P

Vi början dagen med att säga grattis till Bryan Adams som fyller 50 år idag!
Som alla vet ( borde veta ) så ÄLSKAR jag hans låtar. Blir helt galen när jag hör dom på nått annat ställe än i min mobil/mp3 haha.. Som förra helgen vi var ute kom en av hans låtar och jag bara skuttar upp och drar med mig linda till dansgolvet..



Blir på så bra humör när jag hör hans låtar, här är några av mina favoriter :

Everything i do i do it for you

Heaven

Summer of 69

Run to you


Har verkligen speciella minnen för varje låt och så blir dom bara fler och fler!

Kommentarer
Postat av: I r o n i e l l e

Älskar honom! :)



Har du hört "Have you ever really loved a woman"?

2009-11-05 @ 14:13:00
URL: http://ironielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0