Tisdag

ÄKTA kärlek rostar aldrig .. Så är det bara...

Så nu när jag sagt det kan jag fortsätta med att önska er en härlig dag :P ! Min är lagom fullspäckad.. Först möta Cattis och hjälpa henne med att stor handla. Hon behöver nämligen åka bil men har inget körkort. Men det har ju som tur är jag .. Sen efter det ska jag vara på gamla firman vid 3 för att fixa med dom sista papprena och så. Hoppas på att träffa på Elin och Thomas också.. Det var ett tag sen !
Later vid halv 5 - 5 kanske jag ska möta pappa eller åka till mina kusiner. Vet inte än vad som händer. Lilla Mikey blev ju brännskadad på armen så jag vet inte om dom fortfarande vill att jag ska vara barnvakt eller om dom stannar hemma ikväll.. Får se sen ! Nu måste jag göra mig i ordning iallf. Lär väl se ut ungefär såhär idag !




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0