Usch...

jag vill bara ha det som vanligt.. jag vill vara frisk och pigg, jag vill vara glad och lycklig, ha roliga saker att se fram emot, ha ett bra jobb som jag trivs med, jag vill inte ha ont i min kropp längre, den här smärtan i halsen och kinden dödar mig. Och så har jag feber på samma gång fan alltså..

Kan jag bara få vakna upp och må bra NU. Kan det hända lite roliga saker.. Jag har så jävla tråkigt. Asso varje gång jag är sjuk får jag typ ångest över allting.. Har pms nu också så jag blir extra känslosam. Som sagt jag verkar ha varit inne i en period dom senaste 2 månaderna att allting ska hända på samma gång. Som nu,,,  räcker det inte med att jag var tvungen att betala 1800 kr bara för att dra ut den jävla tanden eller ? Fy fan och det hjälpte inte ens gör fortfarande ont...Sen  var jag tvungen att få en virusinfektion i halsen också som känns som en halsböld. Är jätte svårt att svälja och äta, gör SVINont hela tiden. Sen har jag hög feber till och från. Åkte ju in till City akuten för nån dag sen och betala 300 kr för en undersökning som inte gav nånting. Trodde jag hade halsfluss så dom kunde skriva ut penicellin då skulle det iallf vara värt det men nej nej :(

Ursäkta mitt lilla utbrott men det här är fan inte kul ..

Kommentarer
Postat av: Emeli

krya på dig loppan :P

2009-11-21 @ 22:11:05
URL: http://inhaati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0