Börjar bakifrån

Sista veckan av min semester var jag på gotland med Denise, Linda, Felicia, Lina och my i en vecka. Hade jätte roligt där men kände nog att det hade räckt med en party vecka på mina 4 veckors semester.. ( först var det ju Rhodos 1 vecka, men sparar det bästa till sist att berätta om ;)  ) Vädret var toppen fram till dom 2 sista dagarna då det spöregnade, då vart det lite segt. Hann tex inte uppleva Kallis vilket var tråkigt.. Annars så åkte vi till tofta en dag för att sola och bada. Satt på gården om eftermiddagarna och snackade skit och drack god dricka.. Sen vid 8-9 började vi oftast röra oss mot murarna, Bodde ca 20 minuter ifrån med gångavstånd... Sen var det jätte kul för att Diddis moster och hennes kille var så snälla att dom skrev upp oss på gästlistan varenda kväll på olika ställen så vi slapp köa. Utelivet och klubbarna var riktigt bra. Dock kan det inte jämföras med Rhodos enligt mig.. Backslicks är inte riktigt min grej.., gillade det mer där nere i medelhavet samt folket.  Det var helt enkelt en annan värld ;)  Men här är några foton från Gotland iallf ;



Hörs sen och då lär jag nog berätta och lägga upp lite bilder från Rhodos eller lite snygga kläder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0