Halloj !

Nu är det sena dagar på jobbet igen.. Därför har jag inte riktigt haft lust/ork att updatera bloggen. Och i helgen var jag ute i fredags på Sommar med Diddi och Emeli. LInda var med en stund innan också. Jag trodde jag blev jagad av en polisbil och "sprang ifrån" dom det snabbaste jag kunde med en öppnad öl i en påse med mina nya klackskor haha, men dom klara sig hyfsat bra iallf. Men den förtjänar en egen historia egentligen men orkar inte dra den här. Ni som var med och som jag har berättat för vet det räcker haha ! Mötte iallf upp min jobbarkompis max där som var skit kul :) Sen drog jag och Diddi hem till Danne där han hade några killkompisar. Lördagen ska vi inte tala om.. Har nog aldrig mått så dåligt , var sjuk och bakis, hostade som en galning usch vill bara glömma just det annars var den mysig.. Söndagen var seg och innehöll en tripp till farsta. Det var typ min helg...

Från i fredags efter sommar :



Min egen data e paj igen också och orkar inte sitta vid den stationära så länge. ( Men det ska jag förhoppningsvis fixa inom dom närmsta 2 veckorna ) Har inte koll på vilken vecko dag det är heller.. Eller jo när jag tänker efter så är det tisdag idag.. Hur som helst är det mycket på jobbet, börjar komma massor med post. Det är lite segt men det är bara att kämpa på så man kommer hem nån gång..

Idag drog jag och Micke förbi Diddi när vi skulle hem. Jag hämtade min Mp3 som vi alla först trodde var borta. Det var en kväll på gotland när vi var på en båt på efterfest som jag lånade ut den så vi kunde lyssna på "vår" musik.. Sen när vi skulle dra så var den helt plötsligt försvunnen och vi leta som galningar. Haha fick alla att leta. Vände ut och in på alla väskorna men trodde seriöst den var snodd för vi hitta den inte. Jävligt surt , men som tur var så hitta Diddi den igen för nån vecka sen. Den hade alltså legat i nått konstigt fack i hennes väska endå haha. Gissa om vi blev förvånade ?

Aja nu ska jag iallf lägga in lite ny musik och käka middag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0