Helg !

freeedag fan vad härligt ! :) Har jobbat arslet av mig hela veckan men kan äntligen slappna av :) Min egen data funkar fortfarande inte så därför inget bloggande... Segt. Nu sitter jag vid Lottas data i vardagsrummet och zappar lite mellan kanalerna, pratar lite skitsnack med Lotta och har det chill :) Vi tar någon varsin öl också och fan så gott det var ! Men det blir inte mycket alls för som det ser ut nu ska jag ut med Diddi och sen möta upp Linda, My och Mirre imorn :) Var en evighet sen jag träffade dom så det blir kul om det blir så :)

Här är en bild från förra helgen när jag och Diddi var påväg hem till Jenny där Danne med flera var. Hade lite brottom av bussen så alla grejer bara hängde och slänge haha..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0