Iphone

Ny vecka dåra , förra veckan gick skit fort får se om den här också gör det :) Blev en rätt sen dag idag, sluta 10 i 5 och shemaslut var halv 4.. Vi hade aaaas många tunga och tjocka ikea kataloger att dela ut. Kom iallafall nästan precis till Danne. Skjutsade först hem Joel och Micke. Det är så skönt att dom båda bor på vägen hit så man typ alltid kan ta bilen hem och till jobbet oavsett vems bildag det är eftersom det inte blir nån omväg..
Ska snart hoppa in i duschen och sen blir det middag!

Har förresten beställt en Iphone 4 :D

Jag och Danne var i farsta igår och kollade i lite affärer och så.. Har faktiskt länge funderat på att köpa en Iphone men det har blivit mer och mer på sista tiden då många på mitt jobb har en och pratar om hur bra den är osv.. Sen så har Denise en också och även fast jag inte fattar nått av den så lär jag mig ju efter ett tag haha... Ville då iallf kolla i dom olika affärerna vad priserna låg på och vilket som var bäst. Jag valde telenor pgr av flera bra anledningar men orkar inte rabla upp det här. Danne beställde också en men han fixa ett dyrare paket där han får ringa hur mycket han vill gratis. Jag valde en gräns på 300 som man kan ringa för men det kan man spärra upp om jag skulle känna för det.. Men med det inräknat så blir det samanlagt 499:- i månaden, 29:- per ,minut och sms, gratis till alla telenor.. Får den om ca 2 veckor, längtar ! Kommer ha kvar mitt comviq nummer också så att min syster och resten som skickar gratis till comviq fortfarande vill smsa mig :P

Kolla in den här videon där dom visar det nyaste från 3:an till 4an. Gillar bla att man kna ha video samtal




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0