kläder, kläder och mera kläder, ge mig !




Jag har jätte dåligt med pengar den här månaden men är endå jätte shopping sugen.. Så kan det vara ibland och det blir ju inte bättre då när man hittar massa snygga grejer. Men då finns ju lösningen att köp nu betala senare :P Alla dom här grejerna har jag beställt och det blev till ett värde av ca 1500 kr .. Alla saker fanns tyvärr inte i lager men dom sakerna som jag får redan nästa vecka är halsduken och legginsen. Kostade 59:50 respektive 149 kr. Från det datum att jag får dom på posten har jag 45 dagar på mig att betala dom sakerna, Alltså nästa månadslön :) Sen kommer skinnjackan ( 299kr ) och fuskpälsjackan ( 499kr ) om ca 1-2 veckor, då är det från och med det datumet dom sakerna ska betalas in inom 45 dagar har jag för mig.. A men jag tror ni fattar, tycker det är bra iallf. Funkar för mig den här månaden :)

Bara jobbigt att vänta haha.. Speciellt på skorna ( 179 kr ), shortan ( 99kr ) och kappan (299kr ). shortan kommer vecka 38, kappan, v40 och skorna vecka 42.. Allt det är just nu slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0