Mår lite bättre

Tabbletterna hjälpte faktiskt så det var ju skönt :) Men kommer vara hemma imorn också så det inte blir värre ! Har bara legat och slappat hela kvällen, tar det lugnt, kollat tv. Finns inte så mycket annat att göra. Min bärbara Macdator har ju flippat ur nu igen så den går inte att sätta på. Förstår inte vad det är för fel. Det kommer bara upp ett blinkande frågetecken på en blank skärm :( Känner för att redigera några bilder jag tagit den senaste tiden. Och det kan jag inte göra på Dannes data för den har inte Photoshop. Sen är det inte bara det jag saknar utan att bara kunna ha den när man ligger i sängen och kollar på tv samtidigt tex också :P
Men men ska ta tag i det där och försöka lösa problemet snart...

Blir inga Rhodos bilder idag förutom den här för nu orkar jag inte sitta vid datorn mer :)



Jag , Diddi och Lina typ andra kvällen :) Så jävla glada och taggade <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0