Sunshine

Vilken härlig dag det har varit idag väder mässigt ! Inte lika härligt under morgonen. Hade egentligen bildag idag att köra buntlådor och en jätte skön delning. Men vi hade ont om folk så vår chef erbjöd sig istället att köra buntlådor och jag skulle då ta någon annans område med cykel då såklart. Och fan jag var verkligen inte taggad för det. Vi har också valsedlar att dela ut till VARJE mottagare, så gissa om det tog tid att ställa. Delningen var däremot ganska skön så där ska jag inte klaga så mycket. Men men dan sluta bra iallf.. Kändes faktiskt som sommar när jag var ute och delade. Men sen när jag var tillbaka på kontoret och vi skulle åka hem kändes det inte lika varmt. Vill ha mina höstjackor nu. Men dom kommer om 2 veckor, jävligt segt. Får ha mina skinnjackor/ jeansjackor under tiden. Och nu när jag väl skriver det kom jag på att Lilla my har min favotir skinnjacka. Den ska jag ta tillbaka så du vet ;) haha..

Det är inte heller bara mina jackor jag väntar på utan också min Iphone ! Vilken tid det tar.. Men det som väntar på nått gott väntar aldrig för länge :)

Nu hade jag tänkt ringa pappa och kanske åka och hälsa på honom, han drar till Thailand på lördag ! Sen blir det nog film mys hos Danne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0