Torsdag

Heej ! Kom från jobbet för en timme sen typ.. Är ganskla död nu för är egentligen inte helt frisk :/ Men kände att det endå bara var två dagar kvar innan helg så det skulle jag stå ut med.. Men jag har så sjukt ont i min hals nu, hostar typ upp mina inälvor samt skärsår känns det som..

Egentligen var det min "bil dag" idag.. Men Micke behövde den så han fick ta den, bara om han skjutsa hem mig först ;) Nerå det gör vi typ alltid endå för vi bor så nära varann när jag är hos Danne.. Åkte förbi Dannes jobb och hämta hans hemma nycklar för han skulle jobba till typ halv 5- 5..
Först hade jag tänkt åka hem idag men jag har blivit så lat och bekväm med bil och det var så mycket skönare att få skjuts till och från jobbet ;) Får åka hem nån gång i helgen istället och sen ska jag även träffa Linda också. Har inte träffat henne på 3 veckor snart för hon har varit i Spanien först och nu när hon kom hem har hon jobbat sent varje dag tyvärr och så var jag ju hemma sjuk också... Men i helgen så då får vi allt ses :)

Och äntligen är det fredag imorn. Det första som kommer upp i min hjärna nu var att jag får sovmorgon. Inte att typ gå ut och festa för det har jag egentligen inga pengar för och sen så försöker jag sluta röka ( har inte rökt på 3 dar ).. Vill också ta det lugnt med alcoholen för det har blivit alldeless för mycket den här sommaren. Klagade inte under tiden men nu i efterhand ser jag att kroppen tagit stryk, och plånboken :p Hyn vart sämre ( också för att jag rökte och ingen sol ).. Vill återhämta den. Men får se sen hur det blir i helgen, men vill verkligen spara mina pengar och vila halsen.

Nä nu har jag suttit med mina jobb kläder här framför datorn i över en timme.. Och jag som hade tänkt duscha direkt när jag kom hem.. Att det alltid är nått som dyker upp :P Aja gör det nu på direkten istället



Jag och Lina på Rhodos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0