Äntligen fredag imorgon

Hej torsdag idag.. Är jätte trött efter jobbet men orkar inte bara sitta hemma så kanske ska möta nån och hyra en film och köpa lite chips :) Eller fika jag vet inte.. Jag e ju så lat av mig efter jobbet nu ( eller aa i vanliga fall också haha ) så det kan hända att jag bara stannar hemma också. Får se..

Imorgon ska jag iallf jobba som vanligt och sen efter det åka in till stan och hämta ut lite pengar.. Tror det blir lite shoppning också. Behöver lite mer bas plagg men även fler "fest" kläder.. Vill ha mer variation haha... Så jag får ihop en snygg outfit till kvällen..
Eftersom det troligtvis blir en liten utgång också med bästa Diddi och Lina.. PLus sällskap? Hmm.. haha..Får se om Myspys o Gabbi följer med också, annars ska vi antagligen ut på lördag med dom.

Nu när man jobbar vardagar uppskattar man helgerna mycket mer !

Kommentarer
Postat av: Mysan

Ses på stan!

2010-02-12 @ 10:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0