Förresten

Roligt att så många undrar hur det går för mig på jobbet :) samtidigt konstigt att vissa inte ens frågar, men men.. Jag trivs och det är shyssta, roliga personer.. En skåning .. älskar dialekten :p haha. Inne på kontoret lyssnas det mest på hög musik när vi sorterar posten, Vilken gör en gladare inför en jobbig men rolig delning ( ut och lämna posten ).. Känner att jag kommer få några snygga vad och rumpmuskler efter ett tag iallf ! Är helt slut varje gång jag kommer hem, men det kommer ju lägga sig efter ett tag när man blir van...

Får ta lite bilder nån gång i smyg och visa hur det ser ut :P

Nu ska jag duscha och sen krypa ner i sängen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att höra att det går bra för dig gumman :)

2010-02-11 @ 12:22:15
URL: http://byjenny.devote.se
Postat av: Emeli

jätteskönt för dig att det har ordnat sig med jobb för dig, åker du bil mope eller cykel när du jobbar och vart ligger det och vart delar du korran e nyfiken ;)

2010-02-13 @ 01:48:34
URL: http://inhaati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0