Min nya skinnjacka

Eftersom jag inte har så mycket annat att blogga om kan jag iallf visa upp den nya skinn jackan jag köpte förra veckan. Kostade 399:- på HM.

Sen jag tog kort på den har jag inte orkat ta bort den från sängen. Och här på bilden ser ni lite av min katt Tchitchi som ligger brevid. Men sen dess bytte hon plats och la sig mitt på den. Sen har hon legat där på nästan hela dan och myst :P Inte bara jag som älskar den..



Förresten nu när jag har fått det här jobbet kanske jag endå kan behålla jeans jackan jag snacka om förut :) Den är faktiskt endå väldigt fin :P

Äsch men för övrigt blire bara en ensam kväll framför tven och paradise ikväll. Skulle kunna bjuda hit någon för sällskap men känner mig inte tillräckligt frisk och fräsch för det nu :/ Tråkigt men vad ska jag göra.

Duscha kan jag men det tar inte bort sjukan tyvärr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0