Onsdag


Bild tagen av mig igår kväll, fin himmel va ?

Kom hem för ett litet tag sen.. Var och åt med My, Gabbi och Linus i t-centralen efter jobbet. Kul var det.. Sen gick vi och kolla lite i affärer och jag hitta skit snygga skor på DNA och ett fint svart spets linne på Veromoda. Men som vanligt när jag hittar något har jag inga pengar.. suck haha. Men det ska införskaffas sen det kan ni lita på.. Om man kan gå in på dna:s hemsida så ska jag lägga upp några skor jag tycker är snygga i ett senare inlägg.. Just det lösögonfransar ska jag köpa också. Fanns snygga på Åhlens.. Ska fixas innan fredag hade jag tänkt..

Nu tänkte jag bara varva ner lite här hemma och träffa Linda sen.. Kanske göra en bloggdesign till mickis om jag orkar annars blir det imorn lr nått :) Får se om jag hittar nått roligt att blogga om senare ikväll om jag inte somnar haha.. Är så trött.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0