Sådär då

Det var fan en as rolig helg men samtidigt största drama helgen på länge ! Shit asso hahah... Inte många timmars sömn och det kändes idag när jag skulle upp ur sängen kan jag säga..

Nu har jag iallf klarat av måndagen, jobbet och allt annat, åkte en runda in till stan efter och kolla lite i affärer. La undan två jätte snygga plagg som jag förmodlingen ska köpa imorn när jag fått mina pengar :)

Tänkte nu lägga upp lite bilder från helgen men Linda har ju såklart min kamera :/ .. Jaja det får bli en annan gång.. Kanske tar mig en sväng till solarie öarna senare om jag orkar. Måste få lite färg ;)


Kan ju säga att den här snubben inte var lite full i lördags haha

Men nu ska jag käka middag !


Kommentarer
Postat av: Mysään

Hahah det låter som om du och patrik är värsta homies! men sant..han var dyng..

2010-02-16 @ 18:43:33
Postat av: josse

hahaha jupp

2010-02-16 @ 19:45:22
URL: http://josefinmork.blogg.se/
Postat av: jennifer

Patrik från paradise hotel!?

2010-02-19 @ 13:02:14
URL: http://jenniferforsure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0