Snart mitt




Dom här två ska jag förmodlingen köpa imorn om jag lyckas sluta tidigt ( har slutat nästan 6 den här veckan ).. Dom finns att köpa på gina och har redan provat dom, men måste erkänna att dom ser snyggare ut i verkligheten. Plus den vita klänningen sitter verkligen tajt längs kroppen och är inte så lång som den ser ut så det ger en snygg figur. Sen den andra jackan har Linda en lika dan fast beige men jag gilla den gråa. Skit snyggt till ett par jeans.. Fanns ett par skit snygga på Cubus men min storlek var slut :/ Där kom minuset med att ha gått ner i vikt haha.. 10 hela kilo på typ 1-2 månader.. Helt sjukt jag vet, men nu tror jag jag gått upp några igen iallf så det är bra. Och nu får jag träning varje dag också så håller formen :P Iallafall apsnygga, lite halvt slitna och halvljusa.. Kommer passa perfekt till jackan och ett par snygga high heels.. Hoppas bara dom får in fler snart.. Sen kommer den vita klänningen vara skit snygg till mina svarta lack leggins jag köpte förra veckan, köpte lite mer också men inte orkat visa :P

Bla dom här skorna :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart hittade du dom där skorna? som var jättefina :)!

2010-02-21 @ 13:58:22
Postat av: josse

Tack ! Dinsko på drottninggatan :)

2010-02-21 @ 15:08:55
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0