Tomma löften

Jag tänker inte vara med i ditt spel du spelar. Det är pinsamt..
Finns hur mycket som helst att säga men jag finner inga ord som kan beskriva,  sorligt bara.

Behind every untrusting girl is a boy who made her that way.


Jag kommer må bra en dag men det kommer ta en tid att komma förbi allt det här. Du kommer ångra dig, det vet både jag och du, men det är inte mitt problem. Det är du som har förlorat det finaste du haft och någonsin kommer få. Hoppas du mår bra över dig själv och ditt val.

 


And so shes gonna find someone else that treat her like she is everything..
That's what she deserves..



Kommentarer
Postat av: Anonym

yooou go girl!!

2010-02-23 @ 01:42:00
URL: http://feliciastockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0