Min helg

Är helt slut efter helgen...I fredags började kvällen hemma hos gabbi, lyssna på massa gamla låtar och hade det kul. Sen drog vi in till söder och mötte upp Lina. Vart en rätt tidig kväll då för mig, det vart lite för mkt ett tag om man säger så :P , så jag åkte till gullmars och där mötte jag Axel som höll mig sällskap ett tag innan tåget kom. Sen kom jag tillslut hem vid halv 3-3 även fast den resan från gullmars till mig kändes som en evighet ! Inte kul alls..

Men igår så mötte jag upp Linda i gullmars halv 7. Vi käkade kebab och rörde oss sen hem till oss i sköndal där vi kommer ha lägenheten för oss själva i en månad och kan vara där hur mycket vi vill :) skit skönt. När vi kom fram inhandlades det lite grejer och sen började vi städa.. Men hann knappt klart innan folket kom..Hade iallf skit kul där, riktigt lyckat. Även fast vissa helt onödiga grejer hände som jag inte orkar prata om på bloggen.. Fick senare ett klagomål om hög musik av grannen men man kan väl säga att vi testade gränserna lite och efter det visste vi vart de va stopp :P Var hos oss väldigt länge innan vi rörde oss mot stan.. Träffade massa fler. Vid halv 3 rörde sig jag, robin och Linda hemåt igen och fick skjuts från gullmars. Skit skönt. P och M följde med upp en stund också. Men jag var så jäkla trött så orkade inte vara social där ute alls länge så gick in och la mig och garva till ibland bara åt deras sjuka skämt haha. Sen kom den ena efter den andra och försökte hålla mig vaken , speciellt dummern robin som puttar ner mig från sängen flera gånger för att retas och inte låta mig sova ! Tack det var så snällt hahha.. Sen vann jag och somna så skönt.

Idag har dagen bara spenderats med cola och chips. Underbart gott var det och väldigt smart tänkt av Linda att det skulle behövas idag. Låg bara och dega hela dan i soffan. Sen gick vi och käka pizza och åkte hem till björkhagen.

Nu ska jag sova, när alla andra har lov så jobbar jag lite surt men jag tjänar pengar, får tänka så :p


Bjuder på en bild från igår ..

Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0