Lindas Student



Lite bilder från Lindas student. En riktigt härlig och rolig dag ! Flaket åkte jag och Diddi med på också, det var skiiit kul.. Har ju inte lagt upp några bilder på ett tag beroende på att jag inte har nån digitalkamera :( Men det ska jag köpa snart. Men så dom här bilderna är tagna av Diddi. Förutom den sist som Veronika lagt upp. Jag har bara gjort om dom till svartvita :)

Annars ligger jag helt död i soffan och funderar på att sova. Jobbade över 2 timmar idag.
Imorn Tatuerar Danne sig för första gången. På revbenen också, fy fan vad ont det borde göra :P Ska iallafall med dit imorn och hålla handen ;) Och i helgen blir det fotbollsturnering med jobbet på lördag. Roliga grejer. Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0