Lilllördag

Jobb jobb jobb , fintväder också det funkar :) Har inte gjort så mycket annat. Varit sjukt trött hela veckan..Hängt hemma, eller hos Danne, med nån vän eller syster. Hämtat ut mina bikinisar gjorde jag också som jag beställde från HM för typ 1-2 veckor sen. Satt skit snyggt på så nu väntar jag bara på tills jag kan använda dom ;)

Danne ringde mig vi 8 när han var påväg hem från stan så mötte upp han direkt när han kom och då åkte vi en sväng förbi mig för att hämta en klänning till Dannes student på fredag. Ska bli riktigt roligt ! Äntligen går han ut skolan :P När vi kom tillbaka vart det riktigt mys kalas och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Sköönt sånt där :)



Nä nu e jag tråkig, har egentligen inget att skriva så skriver bara massa onödiga grejer som inte ens är intressanta. Om jag ska fortsätta med det så ska vi ha storstädning här i hans rum imorgon och fixa dricka och lite sånt eftersom hans mottagning ska vara här. Så imorn måste allt vara fixat tills fredag.

Nu ska vi snart sova och imorn har jag min cykel dag så då ska jag steka järnet i solen. Hörs !



Du tror du vet men du vet ingenting :) rätt komiskt att jag iallafall vet. Nu slutar vi bry oss..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0