Brustet rep kan knytas ihop, men knuten sitter kvar

Du fattar ju verkligen ingenting.. Blir så irriterad varför ska du komma och förstöra när det går så bra? Jag vet mer än vad du tror och det du tror om saker och ting är helt fel. Jag vill inte ha nånting med dig att göra.. Inte just nu iallafall det går inte. Så allt kan lägga sig men det dyker upp smågrejer hela tiden. Hatar det. Och det finns många äckliga personer i världen. Sorligt att man kan välja så fel "umgänge". Är glad att jag har dom jag har iallafall.
Usch vill inte skriva mer nu. Har så många saker att säga men bäst att vara tyst.

Det är inte som du tror
.. Tänk på det. Bara det jag ville säga



Kommentarer
Postat av: denise

BRA josse skit i idioten!!

2010-03-18 @ 23:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0