Ett litet sms


Jag hade ett litet snack med henke (en av våra coacher) igår innan jag skulle gå hem och då hade han tagit upp några små grejer som jag skulle förbättra. Vissa "små missar" som hade hänt pga missförstånd tex och saker som jag skulle tänka på mer. Det som han kanske glömde säga då var det som stod i smset jag fick för en stund sen som ni kan se. Det var ett rätt snabbt samtal igår för båda var trötta och då blir det ju lätt så att man blir seg i huvet och kanske förklarar sig på fel sett..

Men det är klart jag blir glad när jag läser det här :)

Hej Josefin !
Tänkte bara säga att Henke
kom till mig idag och sa att han kände sig dum
för att han var lite hård mot dig igår.
Han sa att han tycker du är grym och
gör ett jätte bra jobb! Hoppas du vet hur bra du är!
Krya på dig
så ses vi när du är frisk! Kram Sonya


Kommentarer
Postat av: Emeli

gulligt

2010-03-09 @ 22:25:50
URL: http://inhaati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0