Goskatten Tchitchi

Hon gör det nästan omöjligt för mig att sitta vid datorn. Glider upp med rumpan / slickar i ansiktet stup i kvarten haha.. Nerå hon e så söt o gosig hon<3


Vilken trött tjockis jag ser ut som på sista bilden ! Men det e skitsamma :P

Kanske ska sova snart för måste upp tidigt imorgonbitti och duscha. Nästa gång ni ser mig blir det i en ny hårfärg. MEN vill inte ha för stor skillnad. Bara ljusbrunt med blonda / guldiga slingor. Så det ser sådär solblekt ut i en ljusbrun nyans.. Men får se hur det slutar, haha.. Har tid klockan 4 så åker dit direkt efter jobbet. Spännande !

Kommentarer
Postat av: Therese

hejhej !

du har inte lust med att hjälpa mig med att designa en bloggdesign till mig :D hehhe puss o kram

2010-03-30 @ 20:51:43
URL: http://theresekovats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0