Grattis i förskott Matilda !

Hej ! Lördag idag och man mår som man förtjänar efter igår.. Synd bara nu när det är så himla fint väder ute att jag inte har orken att gå ut. Men det har varit väldigt skönt att bara ligga hemma hela dan och mysa i sängen framför datan. Har kollat bloggar och sett några avsnitt av Glamourama. Gillar den serien. Snart tror jag att jag ska kolla på Vampire Diaries. Jupp perfekt är det nu. Sen halv 8 ikväll ska jag möta upp Diddi för då ska vi åka mot Matildas födelsedagsfirande :) Ska bli jätte roligt, först blir det middag och sen utgång där vi har bord. Tror det blir en riktigt lyckad kväll. Får hoppas på det iallf.

Gårkvällen var först rolig. Började kvällen i sköndal med My och Gabbi sen drog vi till grodan vid 11 , sen blev det lite tjaffs där, onödigt men sånt händer ju tyvärr ibland men hatar det. Men jag drog iallf därifrån och mötte upp Fillan och tessan. Vi gick till softkök o bar. Träffade på deras killkompisar och lärde känna nytt folk. Jag tyckte det var riktigt roligt där. Dansade och drack massa öl. Sen vid 3 när det stängde tog vi allihopa taxi till gullmars. Käkade på kebaben och vid 4 bar det av hemmåt.

Tyvärr vart det inte så bra bilder så har inga roliga att visa :/ Men en kan jag väl bjuda på:


jag och fillan - nått konstigt med min min men skitsamma:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0