Lär dig livets stora gåta, älska, glömma och förlåta





Gud vilket härligt väder det var ute idag ! Hoppas verkligen det håller i sig. Åkte ju in till stan en snabbis och fixa det sista med mina pengar, skönt att det är gjort iallf. Mötte också upp Linda, My och Robin sen.. Vi tog en snabbis till Farstas Mcdonalds och åt. Gud så gott det var haha, var så hungrig. Passade också på att köpa lösögonfrans lim. Köpte ju separata lösögonfransar förra helgen men det ingick inget lim märkte jag när jag tänkte använda dom. Men nu är det köpt iallf och kosta bara 35 kr. Billigt o bra hoppas jag. Kanske lägger upp en bild på det sen. Efter det iallf så åkte jag bara hem.  Är endå rätt ansträngande att vara ute när man inte är helt frsk. Men kände att det var bäst att passa på när jag endå har tid. Sen var det också skönt att vara ute i friska luften och den riktigt varma solen <3

Måste till ett solarium snart, nu orkar jag inte vara så här blek längre. Bara tänderna som ska vara bleka nu, får hem mitt paket imorn eller fredag :) Körde nämligen på faktura den här gången , dvs att jag kan betala inom 14 dagar. Brun + vitare tänder =  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0