Lite nytt

Kom hem från stan för en stund sen. Mötte upp Linda på hennes lunch och gick till subway och åt. Jätte gott Var det :) Känner att jag vill träffa min syster mycket oftare än vad jag gör. Hon är nästan aldrig hemma och så jobbar hon jätte mycket. Men hon är den bästa systern man kan ha endå :) Imorgon ska vi tex hem till pappas lägenhet efter jobbet och städa undan lite efter oss och bara umgås. Han kommer hem igen på fredag och då ska det se snyggt ut :P

Iallafall,
efter lunchen när Linda skulle börja jobba igen strosa jag runt i några affärer helt själv. Diddi den sömntutan sov hela dan så hon hann aldrig komma. Hittade två tröjor som fick följa med mig hem plus en Bh och ett par solglas ögon :)

Den här översta tröjan är från HM och kostade 249:- Har kollat på den förut en gång när jag och Diddi var i globen men då hade jag inte så mycket pengar så jag köpte den inte. Men idag nr jag hitta den igen kunde jag inte låta bli. Tycker den är jätte fin !

( ska inte ha lila Bh under i fortsättningen :P )

Sen den här svarta är från SALT på drottning gatan. kostade 179:- Men det hade gott upp några stygn så jag fick 10 % rabatt. Gick då på ca 162 kr :P

Måste säga att den ser snyggare ut i verkligheten :)

Brillorna plus dom andra grejerna jag köpte i veckan kanske jag lägger upp lite senare :) Mina förra solglasögon som jag köpte för ca en månad sen nu har gått sönder på nått konstigt sätt så måste laga dom.
Efter stan så drog jag iallf till kärrtorp och sola med Vicky. Länge sen jag träffa min gamla granne från fyrskeppsvägen :) Nu blire middag och sen får jag se vad jag gör. Tänkte kanske ringa Diddi och kanske möta upp henne för en cigg på ängen om hon orkar. ( Så nu vet du vad jag vill om jag ringer dig sen haha )

Kommentarer
Postat av: Angelica

älskar vita toppen!

2010-03-22 @ 21:37:11
URL: http://angeliqe.blogg.se/
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på din blogg? kram :)

2010-03-26 @ 13:59:21
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0