Lördag !



Som ni ser på bilden var vi faktiskt i Nrj studion igår och förkröka :P haha av alla ställen. Men roligt värre var det faktiskt.

Jag tänkte bara vakna till liv och ta en promenad/ cigg med Gabbi nu sen kommer jag tillbaka och visar lite fler bilder från igår :)

Usch kom hem halv 7 typ och guuuuuuud vilket tjat och problem det var att få åka ifrån hgs haha. Diddi, diddi säger jag bara och den dära hemliga personen. Men det var grymt skönt att bara lägga sig i sängen och sova iallf. Gillar inte att inte vakna upp hemma bakis :P

Kommentarer
Postat av: Tania Gomez

NRJ girl! Haha! Saknar dig med.. jag bytte precis nummer för jag tappade min förra telefon. 0736866847. Call me! =)

2010-03-20 @ 12:33:12
URL: http://tanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0