Lördag

Lugn Lördag... Har bara slöat hela dagen och ska göra det hela kvällen nu. Riktigt skönt, lite långtråkigt kanske och lite ensamt men får se om någon dyker upp ? Bara att ringa om ni har lust haha. Kanske går hem till Robin och kollar på Melodifestivalen med dom. Fast det tror jag inte jag orkar så slö som jag är idag. Hård kväll vart det igår så är helt seg. Börjar glömma bort kameran dom senaste gångerna vi varit ute men igår fick jag iallf några enstaka bilder. Maybe lägger upp någon här senare..

Idag vaknade jag inte upp hemma och då var det jobbiga att ta sig hem i samma fest kläder som kvällen innan. Och igår hade jag en kort svart klänning, mönstrade "håliga" leggins, högaklackar plus skinn jacka och min svartafuskpäls. Gårdagens smink får vi inte glömma heller. Kändes väldigt pinsamt att gå runt så klockan 3 på dan en lördag. Så snabbade mig som tusan hem.

Har iallf haft i min tandskena idag för andra gången i 1 timme och en kvart. Ilade lite mindre idag faktiskt så det var skönt :P Ser redan lite resultat och det är kul.

Nä nu ska jag typ ta mig till affären och handla chips och dipp tills ikväll. Och en stor cola !
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0