Måndag & kort vecka framför mig

Nu e jag hemma hos Pappa.. Har varit här ett tag nu med Linda. Åkte hit direkt efter jobbet. Och påvägen hit stannade bussen vid en hållplats där min farfar och Solveig stod och vänta av en slump :) Så ringde upp han och pratade en liten stund. Måste bara säga att jag älskar min farfar jätte mycket, han är bäst ! 

Har fått lite fina grejer från Thailand :) Tänkte kanske visa er senare.. Linda har tvättat och vikt ihop allt så fint medan jag tjockat i mig kebab..  Snart ska vi börja röra oss härifrån. Kanske möter upp någon också, får se :) Men skriver mer när jag kommit hem.. Puss !



Bild tagen och redigerad av mig i sommras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0